+ Dashboard | +Follow


Tak semestinyaaaa okay!
Friday, June 1, 2012 | 11:57 AM | 0 want some cocoa

Salam my readers, tak semestinya saya post entri berkaitan CINTA, saya jatuh cinta. Tak semestinya saya post entri berkaitan cinta, saya PUTUS CINTA. Tak semestinya saya post entri tentang cinta, saya tak suruh kamu bercinta. Tak semestinya saya tulis entri pasal cinta, saya CINTA kamu awwww sengal. Sebenarnya, apa yang saya post tu adalah berdasarkan pengalaman sendiri dalam kehidupan. Makanya, saya coretkan dehhh dalam blog sebagai PERINGATAN diri saya sendiri. Saya tak nak makan sorang, so saya kongsilah dengan awak semua. So feeling gitu dehhh. Sharing is loving !

Bila masa kamu putus cinta, janganlah rasa dunia ni nak kiamat. Belum, belum, belum lagilah. Cuba ketuk kepala guna taugeh, sakit tak? Memanglah tak kan? Cuba tampar pipi tu guna penampar sendiri. Sakit tak? Tu tandanya, kamu di alam nyata. Bukannya tengah mimpi. So, janganlah berangan bila dah putus cinta terasa dunia ni sunyi tanpa dirinya. Kita masih punya DIA tempat utama kita mengadu. Janganlah kita mendoakan supaya orang yang pernah melukakan hati kita tu ditimpa musibah. Jangan, jangan dehhh.

Okay sudah, pandai pulok Lysa Zulkaini berkata kata. Cukup cukup sudah okay! Byee. Assalamualaikum my sweety readers. Sekian :)

Older Post